Helpdesk

Support

En supporter tager nu et tilkald og udfylder informationer om hvem han er, en kommentar der anvendes så kunder og andre supportere holdes orienteret om hvad der gøres ved hændelsen. Supporteren ændrer status på hændelsen fra Venter til I gang og kan også skrive et forventet tidspunkt for afhjælpningen af hændelsen. Felter Journal gemmer han til senere når problemet er løst.



Vejledning Internetteknologier Informationer om forskellige teknologier til internettet. CMS og søgemaskiner Info. om Content Management Systemer og faldgrupper i CMS i forhold til søgemaskiner.
Ressourcer pdf-formater download Mange websteder tilbyder information, brochure, bøger mm. i det anderkendte pdf-format.
For at kunne læse formatet kræves at Acrobat Reader er installeret. Programmet kan hentes gratis

How to Manage the IT Helpdesk Dette er en velskrevet bog med meget gode anvisninger på at køre en effektiv helpdesk. Produkter Bookingsystem System for reservation af lokaler, udstyr, personale. Udskriver arbejdsplaner og ugeskema for opslag.
Citat Alle videnskabers begyndelse er forbavselse over, at tingene er, som de er.

Aristoteles

Professionelle løsninger til Internettet. Webdesign, e-handel, cms, søgeoptimering, webhotel, analyse, Intranet mm.