Helpdesk

Hændelser hober sig op

Nu er der kommet 4 tilkald indenfor 2 minutter. Alle i virksomheden der har problemer, og der er nok mange efterhånden, kan måske identificere deres problem og undlader måske at tilkalde hjælp. Supportere i Helpdesken har nu et overblik over situationen og kan gå i gang med at løse problemet uforstyrret af at tilkaldene bliver ved med at komme til Helpdesk-systemet.

Vejledning Internetteknologier Informationer om forskellige teknologier til internettet. CMS og søgemaskiner Info. om Content Management Systemer og faldgrupper i CMS i forhold til søgemaskiner.
Ressourcer pdf-formater download Mange websteder tilbyder information, brochure, bøger mm. i det anderkendte pdf-format.
For at kunne læse formatet kræves at Acrobat Reader er installeret. Programmet kan hentes gratis

How to Manage the IT Helpdesk Dette er en velskrevet bog med meget gode anvisninger på at køre en effektiv helpdesk. Produkter Bookingsystem System for reservation af lokaler, udstyr, personale. Udskriver arbejdsplaner og ugeskema for opslag.
Citat Det mystiske er det mest vidunderlige, vi kan opleve. Det er kilden til al ægte kunst og videnskab.

Albert Einstein

Professionelle løsninger til Internettet. Webdesign, e-handel, cms, søgeoptimering, webhotel, analyse, Intranet mm.